خـــــــیال کـــــــردی

خـــــــیال کـــــــردی

خـــــــیال کـــــــردی رفـــــــتی و تمـــــــام ؟!
بــــــــــریـــــــــــدی و خـــــــــــلاص..
مـــــــن هرگـــــــز کـــــــوتاه نمی آیم.. می بینی ؟
تا ابد دهانت از شعر های عاشقانه من سرویس است !!



نظرات شما عزیزان:

پرهام
ساعت19:28---27 خرداد 1393
ها راسی من لینکت کردم با اجازت لینک خودمم گذاشتم تو وبت

بهنام
ساعت19:12---27 خرداد 1393
سلام

دوست گرامی وبلاگ زیبایی داری و با موضوعات احساسی دوست داشتنی





fatemeee
ساعت19:10---27 خرداد 1393
قشنگ بود موفق باشي عززيزم

Avash-Tanha
ساعت14:43---27 خرداد 1393
دلم باز بیقـراره امشب چششو به جاده میندازه, تا پاییز شد سفر کردی الان چند سال و هفت روزه /
شاید پاییز رو رد کردم با این شمعی که میسوزه, دارم دق میکنم سخته تازه این هفتمین روزه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:, ] [ 16:8 ] [ حانیه چلنگر ] [ ]